AEG LBELLA125

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LBELLA125 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

ronaldve58 18-04-2013
Geschreven voor: AEG LBELLA125

Dit AEG apparaat is niet te vertrouwen. De 1e heeft 1 keer gedraaid. De 2e poging ging de deur niet meer van het slot maar de machine deed niets. Nieuwe gehad deze heeft het bijna 2 weken volgehouden daarna ging hij vanzelf van het slot. Daarna gin hij binne 10 minuten van 2,40 uur naar 1,30 naar 17 minuten en bleef daar pompen. Van alles geprobeerd maar verder als pompen kwam hij niet. De machine is retour AEG en we hebben een ander merk genomen.

Sas44 29-10-2011
Geschreven voor: AEG LBELLA125

Een erg fijne wasmachine, hiervoor een Brandt meer als 10 jaar gehad. Wast erg schoon en is makkelijk in het gebruik. Doordat er veel ruimte in zit kan ik met 4 gezinsleden lekker veel was in 1 keer wassen. Ook is het een stille machine, hoort hem alleen even als hij gaat centrifugeren. Over de levensduur kan ik nog weinig zeggen, omdat ik hem pas een paar maanden in gebruik heb.

agja 05-09-2011
Geschreven voor: AEG LBELLA125

ik heb nu ong. een maand deze machine staan en bevalt me prima hij is een stuk stiller dan mijn vorige, ik heb in het begin zelfs staan kijken of hij wel aan stond omdat ik hem niet hoorde, en de was word ook een stuk schoner en komt er droger uit dan voorheen.
de wastijd is wel aanzienlijk langer geworden, maar als het niet al te vuil is kan je de kortere optie gebruiken en dan word het ook allemaal goed schoon.
ik ben er bijzonder tevreden over.

car63 31-08-2011
Geschreven voor: AEG LBELLA125

het is een stille wasmachine,daarom zeker geschikt voor in een appartement waarvan de keuken aan de woonkamer grenst,alleen de 60 graden was duurt erg lang 2,40 minuten,gelukkig is er de mogelijkheid om de tijd in te korten,en bij een normaal vuile was is die tijd ook voldoende.

mg 1 28-08-2011
Geschreven voor: AEG LBELLA125

de was machine heeft weinig lawaai je hoort hem haast niet tijdens het wassen de bediening is heel gemakkelijk voor elke soort textiel is er een progamma prijs kwaliteit verhouding is zeer goed een aanrader deze was machine van aeg

Alida69 28-08-2011
Geschreven voor: AEG LBELLA125

De wasmachine bevalt goed, alleen vind ik de aanbevolen duur bij een 60-graden was veel te lang, nl 2.40 uur, en bij 40-graden 2.10 uur. Bij gebruik making van de 'vlekken'optie wordt de standaardduur bij 60 graden 3.09 uur! Gelukkig is er de mogelijkheid om de duur te verkorten tot resp. 1.40 en 1.30 uur en bij vlekken tot 2.00 uur.
Vergeleken bij de vorige AEG wasmachine is hij inderdaad heel stil (ook wanneer hij op een houten vloer is geplaatst), maar hij trilt wel veel meer als hij op 1400 toeren staat te centrifugeren.

gr christiane 27-08-2011
Geschreven voor: AEG LBELLA125

Fijne stille wasmachine, door de koolborstels hoop ik op een lange levensduur. wasmachine is handig in gebruik,of handig uit te leggen aan gezinsleden.Ik was altijd al met een AEG wasmachine maar zie zeker geen aanleiding om over te stappen naar een ander merk.

midomido 26-08-2011
Geschreven voor: AEG LBELLA125

Doordat de machine zo stil is, stoort hij niet als hij aanstaat. Je hoort heb nauwelijks. Bovendien 10 jaar garantie op de motor.
Ook de korte programma's zijn voor een eenspersoonshuishouding ideaal. Ook voor sportkleding die alleen maar uitgespoeld hoeven te worden zijn deze programma's fijn.

g.er 26-08-2011
Geschreven voor: AEG LBELLA125

Kan veel meer was in als mijn vorig wasmachine
is veel stiller de koolborstel hoeven nooit meer vervangen
worden en tien jaar garantie op de motor

maria pulles 26-08-2011
Geschreven voor: AEG LBELLA125

I find that the washing really comes out nice and clean.It is also very quiet. The washing is almost dry when it is done and does not take long too dry. I am also pleased with the fact that you can set the washing to be resdy when you need it to be so that it doesnt crease too much.I AM HAPPY THAT I MADE THIS PRODUCT MY CHOICE. Thank you.

Lau Van Mulken 26-08-2011
Geschreven voor: AEG LBELLA125

Wasresultaat is stukken beter dan onze vorige.
De keuze mogelijkheden zijn veelvuldig.
De bedieningsuitleg op het front is eenvoudig te begrijpen.
Het geheel ziet er keurig uit mede door de bedieningsuitleg.
De roem van de duurzaanheid van AEG id alom bekend.